O’zapft is! – 24. September 2022

Des wird a Gaudi!

Guad Bayerisch

Mia fahrn duach den Schwoazwoid und schaun auf de Bam. Schaun uns de vuin Zapfa an, auf den Bam und anderswo. Ach, wia des funkelt im Sonnenliachd!

So schee, do legst Du Di nieda und gniesst de Weiberleid und de Männa in ihrn bärign Drachdn auf dea zünftign Fahrt. Des mua sei!

Unterwegs gibt vui zua eafahrn zum Bier, oana da si auskennt werd uns des zeign und eaklärn. Aa mid am andern Boarischn Held hoidn mia ’s, mid am Sepp Kneipp. Fesche Wadn woin mia seng! A Zapfa werd noch eigana Vorliabe hizugfügt.

’s gäd in de Höh fia bärige Ausblicke auf de Busn da Natua: unsa Beag und mehr!

Am Omd kehrn mia a, in’d 15er Wirtschoft, wo de Party zünftig weida gäd. Oan Zapfa, den haun mia nochmoi richtig rein, in’s Bierfass, bis da Ruaf easchoit: O’zapft is! So dass ’s zischt, des Bier. So mua des sei. Mid Musi vo de Biermösl Blosn und andere schwingn mia des Tanzhax und sicha gibt ’s jede Meng zua eazähln. Do und do a Schbui, fia de Freide. 

Hobt ihr Lust auf de Miss und Mr. Ogzapft? De scheeste Darstäiung mit em Zapfa gwinnt den Omd!

Bis ’s Nochd werd und mia grod fia a boh Meta laffa um in’s Bett zua foin. Ob nebn-, hita- oda übaeinanda, wa woass des scho.

Auf gut Deutsch

Das wird ein Spass!

Wir fahren durch den Schwarzwald und schauen auf die Bäume. Bestaunen die vielen Zapfen, auf den Bäumen und anderswo. Ach, wie das funkelt im Sonnenlicht! So schön, zum Hinlegen und Geniessen.

Wir erfreuen uns des Anblicks der Frauen im Dirndl und der Männer in ihren tollen Lederhosen, auf dieser zünftigen Ausfahrt. Das muss sein! Bayerische Tracht ist Pflicht.

Unterwegs gibt viel zu erfahren zum Bier, einer der sich auskennt wird uns das zeigen und erklären. Auch mit einem anderen Bayrischen Held halten wir es, mit dem Sebastian Kneipp. Fesche Waden wollen wir sehen! Ein Zapfen wird nach eigener Vorliebe hinzugefügt.

Es geht in die Höh für tolle Ausblicke auf die Busen der Natur: unsere Berge und mehr!

Am Abend kehren wir ein, in das Fifteen e.V., wo die Party zünftig weiter geht. Einen Zapfen, den hauen wir nochmal richtig rein, in’s Bierfass, bis der Ruf erschallt: O’zapft is! So dass es zischt, das Bier. So muss das sein. Mit Musik schwingen wir das Tanzbein und sicher gibt es jede Menge zu erzählen. Hier und da ein Spiel, für die Freude. 

Habt ihr Lust auf die Miss und Mr. Angezapft? Die schönste Zapfen-Präsentation gewinnt den Abend!

Bis es Nacht wird und wir nur für ein paar Meter laufen um in’s Bett zu fallen. Ob neben-, hinter- oder übereinander, wer weiss das schon.